torsdag 14 juli 2011

Jenny är taggad

Lilla Jenny har tillbringat den senaste tiden i norra nordens ödemarker, så lång tid att hon faktiskt hade svårt att komma ihåg lösenordet till denna blogg. Utan internet eller en vänlig icke-finsk röst (förutom min relativt jobbiga bror) har jag tusen gånger om fått utstå vädjningar av mina kära släktingar: "hoppa inte in i någon bil, åk inte taxi, bo bara på riktiga hotel, kom hem när du är klar i Rom, tre veckor är för länge!". Lustigt att de som verkar vara minst oroliga är mina föräldrar, men det är väl för att de har förtroende för mig och mina reskamrater, jag hade ju inte kunnat hitta några bättre än Nadja och Josse. ;D

Och nu är det bara fyra dagar och jag är mer taggad än någonsin, imorgon tar vi bilen ner till Stockholm och det enda jag vill göra är att se Harry Potter på bio (bion har uppe är nämligen inte mycket värd) och se en massa människor och packa klart förstås, och sen är jag redo att åka.

Såg föresten på TV4 i morse att det är 30 celsius eller mer i Rom idag!!!!! Tagg på sol och värme, här finns bara mygg och svala vindar, vilket motiverar min craving. Men, ja, nu låter det kanske lite konstigt, men jag kan inte beskriva i ord hur super galet taggad jag är just nu :P

1 kommentar: